utorok 30. septembra 2014

Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.


Dnes som mal v pláne dokončíť veci, ktoré som už dlho odkladal, chcel som si ísť po dlhej dobe opäť zacvičiť. Chcel som si pozrieť svojho najlepšie priateľa, ktorého som nevidel už vyše roka. 
Toto všetko som mal dnes v pláne. 
Žiaľ dnes som akosi nestíhal, lebo som nemal čas. Unavený som prišiel zo školy, sadol pred telku, vypol a pozeral televízor až do večera. 
Zajtra sa pokúsim všetko napraviť

Zajtra zmením svoj život. Včera som to chcel urobiť dnes.

Pozri si toto video, ktoré ti zmení pohľad na svet ešte dnes. 



Ak by si vedel, že máš 24 hodín života, čo by si urobil? 
Splnil si svoj navjäčší sen? 
Venoval sa rodine? 
Urobil si nejakú vec, ktorú si dlho odkladal? 

Alebo by si unavený a unudený opäť sadol k televízoru a počkal na svoj koniec? 

Nezabúdaj, že zajtra môže byť už neskoro. Preto ži tak, ako by bol každý deň tvoj posledný.

Ľudský život je divadelné predstavenie, ktoré sa hrá bez predchádzajúcich skúšok. Spievaj, smej sa, tancuj, maj rád…a ži intenzívne každý okamih Tvojho života… skôr, než spadne opona
a hra skončí bez potlesku”.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára